tirsdag 9. juni 2009

My way on the highway!


Hei Gutter og jenter!
Idag så har jeg rekt å fått gjort ganske mye faktisk. Først så var det rett i norsk timen der vi bare hørte på et foredrag, og timene etter var det is-spising og film. Utrolig slækt å være på skolen i disse dager, nesten litt for slækt. Vi var også så heldige å slutta 2. Så da fant meg, julie og Maria ut at vi skulle finne på noe hjemme hos julie. Så da dro vi frem popcornbollen, jordbær og backensnacks! Jeg har jo også lenge hatt lyst til å farge håret, men har rett og slett vært blakk. Men min kjære gode venninne julie vettu, hun har jo alt på lager, for hun hadde nemlig en hårfarge som var akkuratt sånn jeg skulle ha, så da farget de håret mitt. Det ble veldig bra faktisk! Etter jeg hadde vært hos julie, så tok jeg på meg treningstøyet å krusa ned til spenst, for det er jo evigheter siden jeg trente sist. I og med at jeg har diabetes er det veldig viktig at jeg holder meg i form, hvis ikke så legger jeg på meg. Det har jeg hvert fall ikke noe lyst til. Å akkurat nå sitter jeg bare her å tenker på at jeg absolutt ikke vil komme opp til eksamen på torsdag. Lærerne i de forskjellige fagene skremmer oss villt med at vi kommer i akkurat det faget, å det er ikke noe gøy i det hele tatt. Så akkurat nå er jeg livredd over å komme opp i naturfag. I morgen så skal jeg bare levere bøkene på skolen, å så er det fri! Det blir grise-fett!
Natta mennesker!

Ingen kommentarer: