mandag 8. juni 2009

Day 'N Night



Halla!
Gud så chill denne uka kommer til å bli! Vi gjør omtrent ingenting på skolen, dunern rett og slett. Nå venter jeg bare på å få vite om jeg kommer opp eller ikke til eksamen. Ber til gud om å ikke komme opp, men jeg pleier alltid å ha uflaks når det gjelder sånne ting. For jeg er selvsagt på førsten av klasselista, toppers! Jeg har forresten fått tilbake scootern min idag, så nå er jeg overlykkelig! Den var så fin atte. Ellers i dag har jeg bare krusa rundt, å vært hos min kjære en tur, der vi bare slappet av å mekka noen über fete techno sanger med et sånt program, ganske kult! Ellers så var det noen som kanskje leste innlegget i får som jeg har fjerna nå da. Men det handlet hvert fall om at jeg var litt trist å sånt fortiden, men nå har jeg funnet ut at jeg bare skal ta det med ro og ta det som det kommer. Gidder rett og slett ikke bruke så mye energi på å være trist eller sur, så da skal jeg bare ta det som det kommer, å ikke erge meg så mye over visse ting. Yeah! Men utenom det har jeg fått 3 sanger på hjernen å det er " Day'N Night, May way og take a look around"av Limp Bizkit. Fete sanger serru!




Ingen kommentarer: