tirsdag 14. juli 2009


(silje og meg)
I natt har jeg ikke sovet en time en gang, å jeg er døds sliten for jeg var på jobb rundt halv 6, å senere på den andre jobben, der var det ingenting å gjøe så da dro jeg hjem igjen. Nå har jeg endelig fått litt søvn. Jeg har akkurat våknet å nå er klokka halv 4. jeg skal på jobb igjen om en time. Det har jeg ikke noe lyst til i det hele tatt, men å tenke på hva som kommer ut av det er digg! Siden mamma kjenner sjefen min så godt så blir alle lønnsdagene mine forflytta en måndte bakover, så det vil si at jeg får lønn den uka her, og jeg får en stor lønn i august isteden for sebtemer! Senere i dag skal jeg muligens være med silje, å det blir fett for det er en stund siden jeg har vært med hun. Dere husker jeg lagde en liste i juni om hva planene var for sommerferien, å jeg har faktisk fått rekt å gjort masse av det! Det er sykt lenge siden sommern har vært så bra! Akkurat nå lever jeg livet!





Dette har jeg fått rekt å gjøre (gjort alt i stor skrift)
- Metallica konsert ( om 15 dager)

- Bade naken

- Båtturer
- Ta tattovering


- Stavernsfestivalen

- Telte

- Feste

- Grill chill

- tænen på beachen! - synd jeg har mistet all fargen!

- Dunen heftig med min kjære

- Road trip med scooter

- Kjøre naken på scooter

- TJENE PENGER -Holder på

- SHOPPE





Ha en fin dag videre !

Ingen kommentarer: