mandag 13. juli 2009

Copicat


Jeg vil bare ta opp et emne som jeg tidligere har nevnt, å det er å herme etter tattoveringer.
Som dere sikkert vet så er en tatovering noe man har for resten av livet. Jeg brukte hele 2 år for å finne ut om jeg ville eller ikke, og jeg var bestemt hele tiden om at jeg ville ha en, men ikke hvordan. Tilslutt fant jeg ut en som jeg likte utrolig godt, å den tatoverte jeg. I og med at man skal ha den for resten av livet er det altså ikke lurt å ta en tatovering på impuls, bare fordi man syntes det er fint. Man burde ha en mening med den, eller et budskap, eller kanskje en historie sånn som meg! Derfor jeg tar opp dette emnet er at pluttselig etter at jeg og noen andre tok tatoveringer, så skal pluttselig alle ha det. De gjør det bare fordi de synes det ser fint ut. Selvom du syntes det er fint nå er det ikke sikkert du syns det om 40 år. Det som er litt surt å tenke på er når folk hermer etter den tattoveringen man har brukt mange år på å finne, og hvertfall når man har et budskap, og ikke den som hermer! Så den er litt lei. Jeg bare håper at de som har tenkt til det, tenker seg grundig om før de gjør det. Det vil ikke si i en uke, men hvertfall 1 år eller noe sånt. For man skal tross alt ha det så lenge man lever! Så da vet dere det. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med min, men jeg regner med å ta ett nytt lag når skolen begynner igjen!

Ingen kommentarer: