søndag 5. juli 2009

My Day


Dagens siste innlegg.
Idag har jeg bare roan, eller jeg var jo med Tante og Onkel på becks. Det var sykt digg mat der, men utrolig dyrt. Hvem ville vel trodd at for tre personer så kosta det over 1000 smæck? Etter å ha sett over vinmenyen så må jeg si at jeg ble ganske så paff. En flaske med vin kosta så mye som 1999kr, å det er ikke kødd.Helt drøyt er det.Etter det så dro jeg hjem å slappet av bare, jeg var rett og slett så mett at jeg sovna på sofaen. Så har forsåvidt nesten akkurat våknet. Det merkes at jeg har snudd døgnet opp ned!Akkurat nå så sitter jeg å ser på my name is earl - konge serie. Men jeg sitter også å diskuterer litt med siri angående tattoveringer og herming. Du forstår jeg har planlagt i over 2 år at jeg skulle ta en tattovering, så dette har jeg tenkt veldig grunndig igjennom. Men jeg merker nå som jeg har fått det, så er det pluttselig veldig mange som også har fått det. Eller som sier" ja, jeg har lyst til å ta en sommerfugl der jeg også" Det som er greia, er at selvfølgelig ta en sommerfugl om du er keen på det. Men for alldel ikke herm etter andre. For mange er det en spessiell grunn for at de har akkurat den tattoveringen. Feks min Tattoveringen har en stor betyning for meg, og det er det få som vet. Tenk hvis du hadde tattovert pappan din på rumpa, så kommer det en fyr å sier " den der var utrolig fet, er litt keen å ta den jeg også" eller noe i den duren. ( altså jeg tror ikke at noen kommer til å gå så langt, men uansett" Dere skjønner hva jeg mener! Så hva synes dere, er det greit å herme etter noen andres tattovering? Yes, men da har dere hørt om min vanvittige overfylte dag.
God natt alle sammen!

Ingen kommentarer: