mandag 6. juli 2009

Konge helg


Hei på dere!
Akkurat nå sitter jeg i en stol å hører på regnet, mens jeg venter på at maten skal stå på bordet.
Idag har jeg fått gjort unna endel. Jeg har vært på shopping igjen, i det siste har jeg vel vært på Nordbyen hver dag, å har kommet ut fornøyd hver gang. Idag blei det en veldig søt sommerkjole, som er er veldig fornøyd med. Jeg var også innom min søte bestemor der jeg fant en gammel veske, og et kjørt som jeg faktisk kan bruke som en kjole. Finner omtrent alltid noe fett når jeg er hos hun. Etter det besøket så ventet jeg på mamma og pappa som kom hjem i fra Skagen i Danmark. Så nå er jeg ikke hjemme alene mer - fader eller altså. Ikke nok med det men nå blir det søren meg stavernsfestivalen på meg og. For meg og min herlige venninne Siri, skal nemlig jobbe som frivillige på festivalen i år. Faktisk i fish'n chips boden! Så da håper jeg at akkurat du kommer å slår ann en prat med meg og Siri! Forresten, har dere sett det nye om michael jackson? jo, for nå sies det at noen skal ha sett michael jackson's gjennferd. HELT SYKT ER DET!


Ha en fin kveld jenter og gutter!

Ingen kommentarer: