mandag 1. juni 2009

Here comes the sun dududu

Yes, nå har jeg akkurat lest til naturfagsprøven, siden jeg fikk utsatt den litt. Så jeg får håpe at den er i boks. Ellers så slæger jeg den heftig med top model usa. Jeg har rett og slett ikke rekt å skrivi noe innlegg i løpete av helgen, for det har vært så mye å gjøre, siden det har vært så knall vær! Jeg har omtrent liggi på stranda hver dag, og kost meg masse med vennene mine. Jeg kan vel skrive en liten oppsumering av hvordan helgen min har vært.

Fredag: Da var jeg så forferdelig sliten etter all skole jobbingen så da var jeg bare i en økt på skolen, å dro hjem etter det. Så var jeg med Daniel i et par timer, siden han skulle ut. På kvelden var jeg på grillings hos erika med noen av jentene og staverns gutta! haha, det var en syk kveld, men veldig morro. Å jo, jeg glemte å si at jeg fikk den glad beskjeden om at scootern min var ferdig, å da hadde den vært på rep allerede i 3 uker, men når pappa drar opp så ser de reperatørene at de hadde glemt å bestille en del så da må jeg vente. Så nå har jeg ikke hatt scooter på 4uker, det er sykt kjedelig!

( her ser du meg som prøver å få flest blåbær i overleppa.)

Lørdag: Da susa jeg rundt med noen venner å bare slægan, så på kvelden var det sommerfest hos Espen og Herman. Det var veldig koselig!
( Her ser du 2 bilder av meg og silje som dunærn hefitg)

Søndag: Da lå jeg på gon hele dagen med Anniken, Siri og Lovise. Senere på kvelden var jeg hos Daniel en liten tur.

Mandag: Da bestemte meg og Daniel for å dra på oddanesand, med noen venner. Det var riktig digg det, har rekt å fått en bra skille må jeg si. ellers fortalte jeg jo at jeg hadde lest til prøve, også må jeg prøve å få lagt meg litt tidlig siden det er skole i morgen.
( Det er en video fra da vi var hos erika, måtte nesten legge den ut for minnene sine skyld.)
Ha fortsatt en fin kveld videre, og en dag i morgen!

Ingen kommentarer: