søndag 14. juni 2009

Fri, Fri og atter Fri <3


(bilde ifra vorsen til erika)
Hei Gutter & Jenter.
Først og fremst må jeg si at det er utrolig digg med ferie, og ikke noe eksamens mas. Derfor har jeg dunan heftig disse dagene.

Fredag: Da sto jeg opp tidlig for å rydde i skapet på skolen, og deretter så bestilte jeg tattoverings time utti tjølling, så det ser jeg virkelig frem til. Etter det dro jeg til Daniel for å vekke han. Der var jeg egentlig hele dagen. Ordentlig koselig var det!

(Dunan på lørdag.)
Lørdag: På lørdag så dro jeg inn til Oslo med familien for å hente flyttelasset til min kjære bror, siden han flytter hjem igjen. Blir godt å få storebror hjem igjen ja! Etter det så gikk meg og Marie bort til Togafesten til jani, å der blei vi.

Søndag: Så dro meg og Silje på oddanesand, og senere tok vi turen i homsegrillen. Når jeg kom hjem var jeg så utslitt at jeg sovna. Å nå skal jeg engentlig bare chillrn vidre.

I dag: I Dag skal jeg være med Daniel siden vi har vært sammen i 2 år og 2 mnd i dag.
Elsker han veldig masse !

Ellers så får dere ha en god natt, og en fin dag!

2 kommentarer:

Krii sa...

er digg og ikke ha kommet opp i muntlig ja:D har hatt ferie siden tirsdagen :D

mbkz sa...

ja, det er sykt digg! blir deilig med en laaang laaang ferie nå vet jeg.