lørdag 18. juli 2009

You can stand under my umbrella

"You can stand under my umbrella" - nei det ville jeg faktisk ikke gjort hvis jeg var deg, med mindre du har lyst til å stå ved siden av en gretten og puperterts rotte!
jaja, her koker det av selvironi så det renner over, yaya!

Nå har jeg akkurat vært hos Daniel, vi slappet bare av med film å sånt. På veien hjem måtte jeg selvsagt kjøre hjem på scooter, å det skal jeg aldri gjøre igjen! Sier bare " fader for et dritt vær" Kan ikke det været snu over til go' vær da? Sånn at jeg kan cruse rundt blid og fornøyd. For det været gjør meg sikkelig gretten, jeg er ikke akkurat den letteste å ha med å gjøre om dagen!
Nå ser jeg på en eller annen film på tvnorge, å det har jeg tenkt til å gjøre kvelden ut.yaya, put your lighters up!

Hør på go' låta da! Arctic monkeys - crying lightning

1 kommentar:

Thea sa...

Ja, fy søren for et dritt vær det var i går. Gla jeg ikke var på Gitarkameratene i går!