lørdag 4. juli 2009

Saturday night


Hei gutter & jenter!
Akkurat nå så holder jeg på å gjøre meg klar til bursdagfest, noe jeg gleder meg masse til. Jeg har vært å shoppa litt, så da gleder jeg meg til å få på meg noe nytt. Det er jo så sykt mye salg fortiden vettu. Jeg kan jo fortelle litt hva jeg gjorde i går:


Først så var jeg på stranda med Siri, Julie, Vilde og Lovise. Etter det så fant vi ut at vi skulle dra hjem til meg for å lage noe mat, å det gjorde vi. Forresten så holder vi på å planlegge jentetur til syden. Det håper jeg vi får til! Etter det så var jeg på jobb og "chillan" der. Så fant meg og bror ut at vi skulle ta en tur til fetters å grille, selvsagt var daniel også med. Når vi kom hjem, så slappet vi bare av med film å sånt. Så sov daniel over. Men nå er jeg egentlig nødt til å forte meg. Bilder ifra festen kommer så fort som mulig.


Ha en fin kveld alle sammen!

Ingen kommentarer: