tirsdag 7. juli 2009

Regn, Regn gå din vei.

God "morgen" alle sammen! Nå er det vel straks gått en uke med regn. Selv ønsket jeg meg to dager regn, sånn at jeg kunne få slappet av, så føler en liten skyldfølelse her. Jeg hadde også planer om å stå opp tidlig i dag for å trene, men isteden blei det en stor kopp te og slæging foran tven, Oucth! Senere i dag skal jeg jobbe, og være med Daniel, ellers skal jeg ikke så forferdelig mye. Det eneste er vel at jeg gleder meg forferdelig til Donkeyboy på Stavernsfestivalen! Jeg har forresten planer om å lage en videoblogg, derfor får dere muligheten til å spørre meg om noe dere lurer på. Tror det kan bli litt vanskelig, for jeg har ikke akkurat så veldig mange lesere at det gjør noe. Hvertfall, dere kan stille spørsmålene til dette innlegget her.

Donkeyboy - Ambition (Verdens feteste sang!)


Ha en fin dag videre!

Ingen kommentarer: