fredag 10. juli 2009

Fantastisk

Hei alle sammen! Akkurat nå har jeg kommet hjem ifra staversfestivalen, må si den var bra frem til nå! Festivalen gir en veldig stor sommerfølelse, og sommerferien er helt perfekt akkurat som den er nå. Meg og Siri dro bortover mot stavern i 3 tiden, da vi kom fikk vi outfiten og alt var bra! vi hadde jo ikke vakt før klokka 6, så da fikk vi surra og ordna litt. Når vi stod vakt så var det mange av de andre som ikke dukket opp, Så da måtte vi stå der bare 3 stykker, men det gikk jo unna det! Det verste var at vi sluttet 12, men måtte være der til 2. SYKT! Etter all frityrstekingen så kan du tenke deg lukten, ikke særlig bra! Tror jeg aldri har vært så glad for å komme hjem, dusje og legge meg. I morgen skal jeg heldigvis ikke jobbe, for da skal jeg bare slægen med vennene mine og muligens kjæresten min på festivalen. Dette blir en herlig helg!

Når jeg gikk ned i stuen, lå store broren min mer eller mindre berusa ved dørkanten, rakk ikke døra en gang den stakkarsen. Han har tydeligvis også vært på festivalen. - haha




Et lite festival tips; Unngå slibrige kommentarer ifra eldre menn, ved å unngå å gå i en litt liten shorts! haha..





natti

3 kommentarer:

Thea sa...

Hei Marte :)
Fant ikke det innlegge der jeg skulle legge inn spørsmåla, derfor kommer jeg med noen spørsmål her :)

1. Hvor lenge har du og Daniel vært sammen?
2. Hva er dine planer etter vidergående?
3. Hva savner du mest fra ungsskolen?

Siri sa...

Liten shorts, hva snakker du ome???

Martii sa...

hahah