fredag 17. juli 2009

13 days

Hei pepz!
Idag har jeg fått gjort litt forskjellig. Først så dro meg og pappa for å kjøpe nytt batteri til scootern, siden hulken ville ikke starte. Det har jo trossalt vært der siden 2006. Etter det prøvde jeg som en gal å finne en minibank for å sjekke om pengene mine hadde kommet på kontoen, men det hadde de selvsagt ikke gjort! Men gullunge som jeg er, har jeg en så snill pappa som gir meg penger når jeg trenger det. Derfor dro jeg rett på runaway for å kjøpe den kjolen jeg har siklet på i en måndte nå. Så dro jeg opp på nordbyen for å finne en shorts, å det gjorde jeg, faktisk 2. Den ene er smårutete i hvitt og svart, den andre er en helt enkel ola shorts. Også fant jeg et naglearmbånd som jeg syntes var litt kult. Ser litt metall ut, men pytt pytt! Når jeg sto i prøverommet å så på meg selv, så så jeg at jeg virkelig trengte å trene, derfor dro jeg rett fra Nordbyen til spenst der jeg trente i en time! Å det skal jeg fortsette med helt til jeg ser et resultat som er godkjent, haha. Akkurat nå så sitter jeg å ser på the simpsons og venter på at grillmaten skal bli ferdig! Senere skal jeg antageligvis på båttur med Kasper og Eirik, å det blir kos!


Ha en fortreffelig kveld jenter&gutter!

Ingen kommentarer: