fredag 19. juni 2009

Chill på øya



Hei dere! Nå har jeg akkurat vært å sjekka ut der jeg skal jobbe i sommer. Altså hvor fett er det ikke å ha nøkkelen til en hel skole? Ikke nok med det, men jeg sa også jatakk til en annen sommerjobb, så da blir det vel litt cash i sommer. Det har vel ingen dødd av? Jeg har også vært hos Daniel en tur, det var veldig koselig, siden han hadde laget mat å sånt.


(Disse to bidene sier nok hvordan vi koste oss på kvelden)
I går var jeg og klassen min på stavernsøya, vi grillet, danset og koste oss masse! Vi hadde også mega store høytalere, å det var grisefett! Vi koste oss i senk kan du si, og danset som vi eide øya!
Det er kjempe trist at vi ikke skal gå sammen til høsten, så tusen takk for en vellykket avsluttning!

Ha en riktig fin sommerferie!


2 kommentarer:

Thea sa...

Tusen takk Marte. Du har en super blogg du og!

Kos deg masse i sommer :)
- Thea

Martii sa...

Takk, det skal jeg vettu :D