søndag 28. juni 2009

Save tonight

Idag våknet jeg opp, og fikk øye på at tempraturmåleren viste 45 grader. Det er så sinnsykt varmt fortiden. Det gjør ikke meg noe akkuratt. Det eneste er vel det at jeg ikke kan bade, eller sole ryggen pågrunn av tattoveringen. Det er ikke akkurat så fett å gå rundt å svette isteden for å bade. Godt jeg kan bade i ferskvann denna uka! Siden det er så fint vær å sånt, så blir det sjeldent jeg sitter inne på pcen, så det vil si mindre blogging. Men jeg skal prøve å holde dere opptadert. Jeg kan jo begynne med å fortelle dere hva jeg drev med i går. I går var jeg med David, Matta og Magga. Først så dro vi for å se semifinalen på indrehavn. Selvfølgelig vant Norge. ( men tapte finalen mot italia i dag) Etter det så tok vi oss en tur på vannet i båten til David. Tror jeg aldri har kjørt i en båt som kjørte så fort. Altså, bare jeg gapet så føyk spyttet ut av munn og endte på kinnet. haha. Etter en båttur, så dro vi og grillet hos David, å senere dro vi til avskjedfesten til Stine. For Stine skal nemlig til USA dette skoleåret, så det blir veldig trist å måtte si hade til hun. I dag har jeg ikke gjort så forferdelig mye, har egentlig bare slappet av, og vært en tur hos Daniel.Forresten, i morgen begynner jeg å jobbe.Da er det opp klokka 6 for å vaske. Uansett hvor lame't det er, så blirre' pengær ut av det. Så det blir snadder! Akkurat nå prøver jeg å sove men det funker svært dårlig, så dere får ha en god natt!

Ingen kommentarer: