fredag 26. juni 2009

Grill chill

Idag våknet jeg opp hos Mona, etter en koselig kveld med mye kos og vin( Eller mona drakk, og jeg såvidt drakk) Senere fant jeg ut at jeg skulle ta turen til Gon, der jeg var med Vilde, Julie, Lovise, Siri, Mona Og typen til Lovise, Alex. Senere så møtte jeg på min kjære. Jeg fant også ut at det hadde vært en stund siden jeg hadde vært hos min gode tante, så da endte jeg opp et par timer der og tok igjen masse av sladder. Ellers var jeg hos min nydelige venninne Tori, med mange herlige jenter! vi grillet, og koste oss masse. Dette må vi gjenta altså. Akkurat nå så ligger jeg å chiller i senga mens jeg ser på Hannibal. Den er sykt ekkel når jeg tenker meg om. I morgen har jeg ikke anelse om hva dagen vil bringe, så det blir jo fett.




Ha en riktig god natt gutter & jenter!

Ingen kommentarer: